Košice

Do Košíc som sa vrátila po 7 rokoch, kedy som bola v Košiciach len na prijímačkách na Vysokú školu a
veľmi som si ich vtedy neužila, keďže som ich takmer zmeškala a bežala som cez polovicu areálu,
aby som stihla prísť načas.


Na výlet do Košíc som sa teda patrične tešila, už cestou sme videli, že na tom východe je toho naozaj
veľa a aj týždeň výletov by nám bol veľmi málo. Asi sme si teda spravili v aute plán, že do Košíc sa
čoskoro znovu vrátime a spravíme si tam poriadnu dovolenku. Veď to naše Slovensko je celé krásne,
nielen niektoré jeho časti.


V Košiciach sme bývali v penzióne Villa Terasse, ktorý sa nachádza cca 10 minút MHD od centra
a boli sme z toho ubytovania tak veľmi nadšení! Zvonku to síce vyzerá ako obrovský dom, ktorý sa
postupne dokončuje, ale zvnútra to je hotový raj. Cítili sme sa tu ako na Francúzskej riviére. Prisahám! Pán majiteľ bol k nám nesmierne milý a vždy keď sme potrebovali pomôcť tu bol pre nás.




Čo sa týka samotných Košíc, tak tie sme obehli tak zrýchlika, keďže to bol aj tak trošku pracovný výlet.
To čo sme však videli sa nám veľmi páčilo. Všade samé parky a aj zeleň, dokonc aj na hlavnom
námestí. Ja som z toho bola veľmi nadšená, lebo sme sa mali kam skryť aj keď som fotografovala
o 12 na obed pred priamym slnkom.




Čo sa oplatí v Košiciach vidieť?


  • Pravdaže Dóm sv. Alžbety.
  • Že prečo? Lebo je to nádherný kostol a najviac nás uchvátila jeho architektúra. A určite si
nezabudnite pozrieť aj ten obrovský organ vo vnútri.
  • Tabačku
  • Že prečo? Lebo je to veľmi zaujímavé miesto so skvelým bistrom a ja by som si niečo také
priala aj v Banskej Bystrici.

  • Bočné uličky.
  • Že prečo? Pretože sa mi zdá, že často ľudia zabúdajú na to, že život sa deje aj v bočných
uličkách mesta a ten život je často zaujímavejší ako život na hlavnej ulici.





  • Halmi Space
  • Že prečo? Bohužiaľ Halmi space už od 1.7. V Košiciach nenavštívite, pretože ho zrušili.
My sme to teda ešte stihli a bol to super priestor. Najviac sa nám páčila tá vonkajšia a aj
nafotografovanejšia časť. A vôbec celý priestor mal nádhernú atmosféru.


  • Republika východu
  • Že prečo? Lebo sa tam o nás super starali, mali sme úžasné jedlo a ten koncept sa nám
veľmi páčil. Drahý si asi 20 minút čítal celé menu, pretože bolo napísané po východňajrsky.

  • Mestský ParkŽe prečo? Pretože je jednoducho nádherný a ak máte psíkov, tak je tam pre nich aj veľký výbeh.

Už teraz sa teším ako sa do Košíc vrátim a poobjavujem toho viac, pretože toto bol len zlomok toho, čo tam majú. A ak máte viac tipov čo vidieť, čo vyskúšať, tak sem s nimi!

Komentáre

Obľúbené príspevky