Späť.

Tento blog začnem dvomi otázkami. A tá otázka znie:”Keď nie ja, tak kto? Keď nie teraz, tak kedy?”
Tieto dve otázky si opakujem stále, keď mi napadne nový nápad, ale akosi sa mi do toho veľmi nechce.
Lebo niekedy sa pre veci zo začiatku veľmi nadchnem, ale neviem ich dotiahnuť do konca.
Rovnako to začalo aj s týmto blogom. Chcela som Vám prinášať články z našich ciest, ale akosi sa mi
to v konečnom dôsledku nechcelo spracovávať. Lenivec, lenivý som bola.
A tak si posledné týždne opakujem tie dve vety, aby som sa motivovala robiť veci, ktoré ma bavia.

Cestovanie ma totiž baví, myslím si, že sa z toho stala menšia závislosť. Potreba niekam vycestovať
prichádza vždy tak dva týždne potom ako sa vrátime z nejakej cesty. A hlavne som si povedala, že ak
by tieto články mali pomôcť aspoň dvom ľuďom pri plánovaní ich cesty, tak to stojí za to. A hlavne by
som chcela ukázať, že cestovať po svete sa naozaj dá aj za málo peňazí, pretože práve taká je
väčšina našich ciest.


Takže si dávam záväzok, že budem pravidelne písať článok. Článok o cestovaní, o živote, o krásach
prírody, o krásach miest, o krásach svete. O všetkom, čo s cestovaním súvisí, pretože cestovanie nás
obohacuje, takže šup!

Komentáre

Obľúbené príspevky